donderdag 13 mei 2021

Ik zat in mijn mama haar buik, maar nu ben ik eruit.





Als het bijna Moederdag is, 
dan voel ik het kriebelen. 
Mijn handen gaan al klappen, 
mijn benen gaan al wiebelen. 
Mijn voeten dansen op en neer
 en ik zeg telkens weer. 
Jij bent de liefste mama 
en nog zoveel meer!!!





We schilderen hartjes voor onze liefste mama's.


De poppenhoek is het huisje waar we leren zorg dragen voor de popjes. 



We knutselen een geschenkje voor onze liefste mama's. 







Een dikke buik...








We leren hoe we een baby moeten wassen en volgen een stappenplan. 









We linken woorden aan voorwerpen. 
















We gaan wandelen met onze baby's. 









We gaan opstap naar de kerk en zoeken het doopvont.
Nadien hebben we onze baby Max gedoopt. 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten