donderdag 11 mei 2023

Nu ben ik eruit, maar ik zat in mama haar buik.

 

 Nu ben ik eruit, maar ik zat in mama haar buik. 


                                     Kleine baby ween niet meer

   Ik wieg je zachtjes heen en weer.

Ik geef een kusje op je snoet

wees maar stil en slaap heel zoet.




Nu ben ik eruit, maar ik zat in mama haar buik. 
We konden zelf eens ervaren hoe dit voelt om een dikke buik te hebben zoals onze mama's. 



We knutselen voor onze lieve mama's. 











We leren hoe we onze popjes goed moeten verzorgen. 


























We versieren ons zakje maar leren ook de stippen tellen. 






We leren over leeg - vol en half vol. 















Wat moeten we doen als onze baby weent? 








We zijn klaar voor onze buggy wandeling rond de school. 






Onze popjes van de poppenhoek zijn gedoopt. Door het slechte weer konden we dit niet laten doorgaan in de kerk maar is het doorgegaan in de eetzaal met nadien ons doopfeest met een lekker koekje. 








 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten